Rendszergazda szolgáltatás és szerver üzemeltetés professzionálisan

Rendszergazda szolgáltatás és szerver üzemeltetés professzionálisan kulcsfontosságú a vállalati infrastruktúra zavartalan működéséhez és adatbiztonságához. Rendszergazda szolgáltatás és szerver üzemeltetés professzionálisan megtervezett folyamatokkal és tapasztalt szakemberekkel biztosítja a rendszerek folyamatos rendelkezésre állását, csökkentve a leállások és adatvesztés kockázatát.

Rendszergazda szolgáltatás Budapesten és Pest megyében

A fővárosi és agglomerációs cégek számára kínált rendszergazda szolgáltatás keretében komplex felügyeletet és támogatást nyújtunk, beleértve:

  1. Hálózat- és szerverfigyelés 0–24 üzemmódban
  2. Hardver- és szoftverkarbantartás
  3. Adatbiztonság és jogosultságkezelés
  4. Mentési stratégiák kidolgozása és végrehajtása
  5. Kapacitástervezés és költségkontroll

A szakértői gárda a IT üzemeltetés, rendszergazda szolgáltatás legjobb gyakorlatait alkalmazva minimalizálja a hibák kialakulását és gyors reagálást biztosít.

Szolgáltatási szintek és elérhetőség

SzintRendelkezésre állásVálaszidőFelügyelet módja
StandardH–P 8:00–17:004 óraNapi monitorozás
Prémium0–24 órás1 óraValós idejű riasztások
Enterprise0–24 órás15 percDedikált szakértői csapat

Főbb feladatkörök

  • Proaktív rendszerfigyelés és automatizált riasztások
  • Hibajegyek kezelése és dokumentáció
  • Operációs rendszer és alkalmazások frissítése
  • Vírusvédelem és tűzfal-felügyelet
  • Ügyféltámogatás telefonon és e-mailben

A tervezéstől a folyamatos üzemeltetésig minden lépést a szerver üzemeltetés, szerver karbantartás protokolljai szerint végzünk.

It, szerver alapvető üzemeltetési technikái

A magas szintű rendelkezésre állás és teljesítmény érdekében az alábbi alapelveket követjük:

  1. Automatikus monitorozó rendszerek telepítése és konfigurálása
  2. Rendszeres patch- és frissítési ciklusok ütemezése
  3. Mentési és helyreállítási feladatok automatizálása
  4. Kapacitás- és teljesítményfigyelés trendalapú elemzéssel
  5. Biztonsági auditok és penetrációs tesztek

Monitorozás és riasztás

  • Agent és agent nélküli megoldások kombinációja
  • Loggyűjtés és elemzés centralizált rendszerben
  • Valós idejű dashboardok és napi riportok

Frissítéskezelés

  • Tesztkörnyezetben végzett előzetes próba
  • Ütemezett karbantartási ablakok kijelölése
  • Visszaállítási protokollok kidolgozása

Mentési stratégiák

Mentési típusGyakoriságTárolási helyElőny
Teljes mentésHeti egyszerHelyi NASTeljes adatvisszaállítás
Inkrementális mentésNapontaOffsite szerverGyors mentés és helyreállítás
Differenciális mentésÓránkéntFelhőHatékony tárhelykihasználás

Műszaki infrastruktúra és biztonság

A fizikai és virtuális környezetek üzemeltetése során különös figyelmet fordítunk:

  • Szerverek hűtésére és tápellátására redundáns megoldásokkal
  • Hálózati biztonságra tűzfalakkal és behatolás-észlelő rendszerekkel
  • Fizikai hozzáférés-szabályozásra datacenter szintű protokollokkal
  • Folyamatos IBM, Cisco és HPE eszközök kompatibilitására

A kritikus rendszereket a IT üzemeltetés, rendszergazda szolgáltatás és a szerver üzemeltetés, szerver karbantartás keretében végzett auditok és tesztek támogatják.

Változáskezelés és dokumentáció

  1. Változási kérelem rögzítése
  2. Hatás- és kockázatelemzés
  3. Teszt- és visszaállítási terv elkészítése
  4. Jóváhagyás és végrehajtás
  5. Utólagos ellenőrzés és riportálás

A teljes folyamatot átlátható dokumentáció és auditnapló támogatja, amely megfelel a GDPR és ISO 27001 követelményeinek.

Ügyfélszolgálat és kommunikáció

  • 0–24 órás helpdesk e-mailen és telefonon
  • Jegyrendszer a feladatkövetéshez
  • Rendszeres státuszmegbeszélések az ügyféllel
  • Havi riportok a szolgáltatás minőségéről